Gå til hovedinnhold

Vår whistleblowing-tjeneste

Kavli streber etter å opprettholde et åpent forretningsklima og høy forretningsetikk. I vår virksomhet legger vi stor vekt på sikkerhet og respekt for alle mennesker som påvirkes av vår virksomhet. Du, som ansatt, har en viktig rolle for at vi skal lykkes.

Vår whistleblowingtjeneste

Whistleblowingtjenesten gir alle ansatte muligheten til å rapportere bekymringer om noe som ikke er i tråd med Kavlis verdier. Vår whistleblowingtjeneste fungerer som et "early warning system" for å redusere risiko. Det er et viktig verktøy for å sikre god selskapsstyring og bevare kunders og allmennhetens tillit til oss.

Som hovedregel oppfordrer vi deg til å henvende deg til en leder. Hvis du føler at du ikke kan være åpen med informasjonen din, tilbyr vi muligheten til å rapportere bekymringen anonymt.

Hva kan rapporteres?

Whistleblowingtjenesten kan brukes til å rapportere bekymringer om noe som påvirker selskapet eller en persons liv eller helse, og som ikke er i tråd med våre bedriftsverdier og etiske prinsipper. Beskriv saken din nøye slik at vi har grunnlag for å gå videre med en undersøkelse. Personopplysninger behandles kun for nøkkelpersoner eller personer i ledende stilling.

Slik behandles rapporten din

For å ivareta anonymiteten din håndteres tjenesten av en ekstern part, Whistleblowing Centre, https://whistleb.com. Rapporteringskanalen er kryptert og passordbeskyttet. Rapporter lagres ikke, men slettes etter at en sak er avsluttet.

Alle rapporter behandles konfidensielt.

Her kan du sende inn din anonyme rapport.